- Je bekeek:Marketing kernstof 8e druk
- Geüpload door:EliseHaak
- Studie: Hogeschool van Amsterdam / Sport, Management en Ondernemen / Marketing 2
- Boek:Marketing Kernstof door Hans Vosmer, John Smal
- 33 pagina's
Marketing met behulp van deze samenvatting in één keer gehaald. Een uitgebreide samenvatting van marketing 2 | HBO leerjaar 1 | Commerciële Economie / Voorbeelden en plaatjes |
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / marketing 2 Grondslagen van de marketingComplete en uitgebreide samenvatting van Marketing. Alle moeilijke termen en modellen zijn duidelijk uitgewerkt.
Hogeschool van Amsterdam / Sportkunde / Marketing Marketing kernstofEen goede en uitgebreide samenvatting van het vak Marketing 2 met veel afbeeldingen en voorbeelden.
Windesheim / Commerciële Economie / Marketing 2 Principes van MarketingUitgebreide samenvatting van het boek marketing kernstof 8e druk van Hans Vosmer & John Smal. Voor de opleiding Sportkunde - leerroute Sport, Management en Ondernemen zijn dit de hoofdstukken die geleerd moeten worden in semester 2.
Hogeschool van Amsterdam / Sport, Management en Ondernemen / Marketing 2 Marketing KernstofMarketing kernstof is het standaardwerk voor de startende marketeer, SM&O.
Hogeschool van Amsterdam / Sport, Management en Ondernemen / MarketingComplete samenvatting van het gehele boek marketing kernstof. Inclusief illustraties van modellen e.d.
Hanzehogeschool Groningen / Facility Management / Marketing Marketing kernstofSamenvatting van de hoofdstukken: 1 t/m 13, 20 en 27 t/m 29.
Hogeschool van Amsterdam / Sport, Management en Ondernemen / Marketing Marketing KernstofMarketing Kernstof h1 t/m h10. Gebasseerd op lessen CO IEMES (Fontys) eerste jaar.
Fontys Hogescholen / Communicatie / Marketing Marketing KernstofSamenvatting van hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 7 van het boek marketing kernstof
Hogeschool van Amsterdam / Sport, Management en Ondernemen / Marketing 1 Marketing kernstofSamenvatting marketing 2 van de hoofdstukken 1 t/m 11 van het boek 'Strategisch marketingplanning'
Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfskunde MER / Marketing 2 Strategische MarketingplanningSamenvatting van het boek marketing kernstof Hans vormer & John Smal. Hoofdstuk 1-10 uitgelegd met voorbeelden, ook visueel makkelijk te leren
Fontys Hogescholen / Communicatie / marketing Marketing KernstofUitgebreide samenvatting van alle behandelde stof in de lessen van Marketing van IEMES, jaar 2.
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie IEMES / Marketing Marketing KernstofDeze samenvatting heb ik gemaakt voor het leren van mijn tentamen. Ik ben zelf van het snelle leren, met zo min mogelijk doen een zo goed mogelijk cijfer halen. Deze samenvatting kan je dus goed helpen bij het halen van je toets. Laat mij in een review weten...
Inter College Business School / Bedrijfskunde / Marketing Marketing KernstofUitgebreide samenvatting van hs 1 t/m 13, 17 t/m 23, 27 en 28.
ICM / Inleiding Marketing, Marketing NIMA-A (kernstof) Marketing KernstofSamenvatting van hoofdstuk 1 t/m 11 van het boek: Strategische Marketingplanning. Auteur: Karel Jan Alsem. Mét belangrijke illustraties uit het boek. Docent Hanzehogeschool: Ilja Hagenauw.
Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfskunde MER / Marketing 2 Strategische marketingplanningBeste Studenten, Na een zware strijd, hebben we de slag om deze cursus gewonnen. Na hier 240 uur in te hebben gestoken, hebben wij dit rapport kunnen afsluiten met een 7.8
Hogeschool Utrecht / Bedrijfskunde MER / Marketing 2Voor het vak Marketing 2 is er onderzoek gedaan voor conceptontwikkeling in Amsterdam en Rotterdam. Dit onderzoek en de uitwerkingen ervan staan in dit document.
Saxion / Hoger Hotelonderwijs / Marketing 2Beste Studenten, Hierbij het rapport met betrekking tot de cursus MBME-MKG2-14. Het heeft ons zeker 240 uur gekost om dit rapport te schrijven. Uiteindelijk heeft dit ook geleid tot een 7,3
Hogeschool Utrecht / Bedrijfskunde MER / Marketing 2Samenvatting van het boek 'Marketing kernstof' van John Smal, Hans Vosmer.
NHL Hogeschool
/
Bedrijfseconomie
/
Marketing
Marketing Kernstof
Samenvatting compleet hfst 1 t/m 14. Summary Consumer Behavior chapter 1 -14
Tilburg University / Bedrijfseconomie / Marketing 2 Consumer BehaviorSamenvatting van hoofdstuk 4, 5 en 6 van het boek Marketingplanning van Rien Hummel (vierde druk).
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Marketing 2 MarketingplanningSv die informatie verstrekt rondom h2-6 van het boek: consumer behavior, 7th edition
Tilburg University / Bedrijfseconomie / Marketing 2 Consumer Behavior 7th editionUitgebreide samenvatting van Marketing kernstof, 7e druk van J. Smal en Hans Vosmer. ISBN: 9789001807825. Dit uittreksel van Marketing kernstof is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengeva...
Marketing kernstofbeknopte samenvatting met foto's uit boek voor verduidelijking.
Saxion / Technische Commerciële Textielkunde / Marketing Marketing kernstofSM&O jaar 1 (Propedeuse) Samenvatting Sportfilosofie van de gehele stof van het tentamen destijds
Hogeschool van Amsterdam / Sport, Management en Ondernemen / Sportfilosofie