- Je bekeek:Leren coachen: basisboek theorie en methode
- Geüpload door:carlinenissa
- Studie: Saxion / Commerciële Economie / Coachingsvaardigheden
- Boek:Leren Coachen door Van Beek en Tijmes
- 4 pagina's
Fake trip gaat over een groep leerlingen die naar Barcelona gaan voor een schoolreisje. Maar er gebeuren allemaal rare dingen. Het begint bij een leraar die niet komt opdagen, rare filmpjes die worden opgestuurd naar iedereen en een verschrikkelijk ongeluk tij...
VWO / Economie en Maatschappij / Nederlands Fake TripDit is een samenvatting van het boek \'Leren coachen\'. De samenvatting bestaat uit de informatie van hoofdstuk 1 tot en met 12 (heel boek). Deze samenvatting is goed te gebruiken wanneer je basisinformatie wilt over het vak coachen en het graag uit ...
De Haagse Hogeschool / Leraar Basisonderwijs / Coaching Leren coachenIn het boek de regels van drie, zijn Twan en zijn tweelingzus met hun moeder en oma meegegaan naar Ijsland om Opi Kas op te halen. Opi Kas heeft daar helemaal geen zin in. Opi Kas heeft andere plannen en Twan en zijn zus helpen hem daarbij. Hierbij maken ze ge...
HAVO / Cultuur en Maatschappij / Nederlands De regels van drieIn dit boek is Rafael een fanatieke voetbal speler. Eerst speelt hij gewoon op het pleintje in Amsterdam, maarwanneer ze verhuizen naar een dorp, gaat hij daar spelen in een team. In eerste instantie zonder dat zijn ouders dat weten.....hij wordt later geselec...
HAVO / Cultuur en Maatschappij / Nederlands RafaelDit is een samenvatting van het boek de kinderkaravaan van An Rutgers van de Loef . Het boek gaat over de familie Sager die een nieuw leven wil opbouwen in Oregon. Na de geboorte van baby Indepentia, komen vader en moeder Sager te overlijden en John, de oudste...
HAVO / Cultuur en Maatschappij / Nederlands De kinderkaravaanSamenvatting van de eerste 3 hoofdstukken van het boek leren coachen.
Saxion / Commerciële Economie / Coachingsvaardigheden Leren CoachenGoede samenvatting van het boek Leren coachen, 6e druk van Marinka van Beek en Ineke Tijmes. ISBN nummer: 9789024402458. Dit uittreksel van Leren coachen is in zijn geheel samengevat en helpt je de stof sneller te beheersen. Het document is direct te downloa...
Leren coachenSamenvatting van het boek verkoper en verkoop. H1.4 ; H2; H3; H4; H6; H7; H8; H11; H12; H13.
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / verkoop Verkoper en verkoopOverzichtelijke samenvatting, alle hoofdstukken samengevat.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / CE, marketing Principes van MarketingSamenvatting van het hele boek.
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Het marketingplanStrategische marketingplanning van Karel Jan Alsem. 6de druk. Kwalitatief goede samenvatting om ruim een voldoende te kunnen halen!
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Strategische marketingplanning Strategische marketingplanningEr zijn een aantal hoorcolleges toegevoegd en 3 proefvragen van het tentamen. Ik heb er een 7.2 voor gehaald. Kan ook gebruikt worden voor het tentamen marketingcommunicatie in de sport of marketingcommunicatiestrategie.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketingcommunicatiestrategie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoop Ho...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieCOmmunicatie, sport en media. Boek: marketingcommunicatie strategie. Ko Floor & Fred van Raaij
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Sport media en communicatie MarketingcommunicatiestrategieStrategische marketingplanning H1 tot en met H7 6de druk, Karel Jan Alsem
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Strategische marketingplanning Strategische marketingplanningSamenvatting van het hele boek voor het vak strategische marketing. Het gaat hierbij om de 5e druk
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Strategische marketing Strategische marketingplanningSamenvatting van het gehele boek
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Marketingplan Het marketingplanHoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrategie ...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieH9. Marketingcommunicatiestrategie
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingHoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingAn English summary of the book 'Export a practical guide'. This summary includes: - Chapter 1;2;3;4;5;6 and 7.
HAN University of Applied Sciences / Commerciële Economie / Exportmanamgent Export a practical guide