A summary of chapter 4 of the book principles of marketing by pearson, Philips Kotler and Gary Armstrong.
Hogeschool Rotterdam / International Business and Management Studies / principles of marketing principles of marketing door Philip Kotler, Gary ArmstrongUitgebreide samenvatting van Customer Relationship Management, 2e druk van E. Peelen. ISBN: 9789043011532. Dit uittreksel van Customer Relationship Management is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is...
Customer Relationship Management door E. PeelenUitgebreide samenvatting van What Customers Want, 1e druk van A. Ulwick. ISBN: 9780071408677. Dit uittreksel van What Customers Want is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
What Customers Want door A. UlwickVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden