Bekijk documenten met de tag: 3.1. Door samenvattingen, uittreksels, aantekeningen en oefententamens op Knoowy te downloaden bespaar je tijd en kun je betere studieresultaten halen.
Hierbij bied ik mijn examen opdracht EVL 3.1 Signaleren van maatschappelijke factoren: Signaleren en preventief werken binnen de maatschappelijke context te koop aan. Het examen heb ik met een 'Ruim voldoende' gehaald. Hopelijk geeft het u inspiratie en ni...
Windesheim / Sociaal Werk in de Zorg /In deze samenvatting heb je een korte en uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 3 paragraaf 3.1 t/m 3.6 van buiteNLand. Deze samenvatting bevat alle kopjes los van elkaar samengevat en een handige begrippenlijst met definities, De perfecte samenvatting voo...
HAVO / Economie en Maatschappij / Aardrijkskunde buiteNLand 3e editie 5hIn deze samenvatting heb je een korte en uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 3 paragraaf 3.1 t/m 3.6 + 3.10 en 3.11 van buiteNLand. Deze samenvatting bevat alle kopjes los van elkaar samengevat en een handige begrippenlijst met definities, De perfecte s...
HAVO / Economie en Maatschappij / Aardrijkskunde buiteNLand (3e editie) 5h door Berg, G. van denSamenvatting van kennistoets 3.1 die gegeven wordt in het eerste leerjaar voor de opleiding hbo verpleegkunde / gezondheid & technologie. Alle leerdoelen voor deze kennistoets zijn uitgewerkt aan de hand van de literatuur, colleges en aantekeningen. Beh...
Saxion / Verpleegkundige /Dit is een nette en duidelijke samenvatting van §3.1 t/m §3.7 voor 2 vwo. Hij komt van de methode BuiteNLand. Ik garandeer je dat je veelt zult hebben aan deze samenvatting.
VWO / Natuur en Gezondheid / Aardrijkskunde BuiteNLandVoor EVL 3.1 van de deeltijd opleiding Social Work moest ik een maatschappelijk probleem binnen mijn organisatie signaleren en onderzoeken. Ik heb hierbij gekozen voor het thema cyber pesten. Dit verslag is door school beoordeeld met een UITMUNTEND.
Windesheim / Social Work / Module 3Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden3.1 tm 3.9 van je examenmatrijs voor Pfe nagekeken en goedgekeurd door docent naast je andere samenvattingen een goede hulp bij het leren. Dit is ook wat je moet weten voor je examen
Albeda College / Juridisch medewerker / JAD Personen en familierecht erfrechtEen samenvatting van alle leerdoelen van de vakken; verpleegkundige zorgverlening, geneeskunde, onderzoek doen en toepassen en zorginnovatie en ondernemerschap. De leerdoelen zijn m.b.v. de literatuur uitgewerkt.
Saxion / Verpleegkundige / Verpleegkundige zorgverleningportfolio 3.1 participatie gekozen om een beleid voor de gemeente te maken dat scholen gaan werken met de theorie van trauma sensitief lesgeven achterin zit de beoordeling van een docent.
NTI / Pedagogiek / 1829 portfolio 3.1 participatiesamenvatting en uitwerking van de leerdoelen die getoetst worden in kennistoets 3.1. De leerdoelen van verpleegkundige zorgverlening (Verpleegkundige zorgverlening en Geneeskunde) en Onderzoek & Innovatie (Onderzoek doen & Toepassen en Zorginnovatie & Ond...
Saxion / Verpleegkundige / Kennistoets 3.1Dit is mijn samenvatting voor het performance assessment 3.1, hierin staan alle belangrijke dingen die je moet kunnen laten zien tijdens het performance assessment. In deze samenvatting staat bijvoorbeeld hoe ik de casus heb uitgewerkt aan de hand van de 1...
Saxion / Verpleegkundige /Dit is mijn samenvatting van de kennistoets 3.1 (VZ/O&I) voor het eerste jaar HBO-V op het Saxion in Enschede (ook te gebruiken voor studenten HBO-V in Deventer). In deze samenvatting zijn alle lessen van Verpleegkundige zorgverlening, Geneeskunde, Onderzo...
Saxion / Verpleegkundige /Tentamenvragen pedagogiek 3.1 tweede kans Tentamenvragen pedagogiek 3.1 tweede kans Tentamenvragen pedagogiek 3.1 tweede kans
Hogeschool van Amsterdam / Leraar Basisonderwijs / pedagogiek 3.1Mijn documenten kunnen gebruikt worden ter inspiratie of als richting. De HvA hanteert de plagiaatscanner. Daarom is het niet verstandig om dit document te kopiëren en in te leveren. Ik neem geen verantwoordelijkheid voor wie de keuze toch maakt om stukke...
Hogeschool van Amsterdam / Leraar Basisonderwijs / Pedagogiek 3.1Mijn documenten kunnen gebruikt worden ter inspiratie of als richting. De HvA hanteert de plagiaatscanner. Daarom is het niet verstandig om dit document te kopiëren en in te leveren. Ik neem geen verantwoordelijkheid voor wie de keuze toch maakt om stukke...
Hogeschool van Amsterdam / Leraar Basisonderwijs / Profileringsopdracht Visie 3.1 JKMijn documenten kunnen gebruikt worden ter inspiratie of als richting. De HvA hanteert de plagiaatscanner. Daarom is het niet verstandig om dit document te kopiëren en in te leveren. Ik neem geen verantwoordelijkheid voor wie de keuze toch maakt om stukke...
Hogeschool van Amsterdam / Leraar Basisonderwijs / Profileringsopdracht Kunstzinnige Oriëntatie 3.1 3.2Mijn documenten kunnen gebruikt worden ter inspiratie of als richting. De HvA hanteert de plagiaatscanner. Daarom is het niet verstandig om dit document te kopiëren en in te leveren. Ik neem geen verantwoordelijkheid voor wie de keuze toch maakt om stukke...
Hogeschool van Amsterdam / Leraar Basisonderwijs / Mens en Wereld Profileringsopdracht 3.1Mijn documenten kunnen gebruikt worden ter inspiratie of als richting. De HvA hanteert de plagiaatscanner. Daarom is het niet verstandig om dit document te kopiëren en in te leveren. Ik neem geen verantwoordelijkheid voor wie de keuze toch maakt om stukke...
Hogeschool van Amsterdam / Leraar Basisonderwijs / 3.1 Bewegingsonderwijs JKMijn documenten kunnen gebruikt worden ter inspiratie of als richting. De HvA hanteert de plagiaatscanner. Daarom is het niet verstandig om dit document te kopiëren en in te leveren. Ik neem geen verantwoordelijkheid voor wie de keuze toch maakt om stukke...
Hogeschool van Amsterdam / Leraar Basisonderwijs / Beroepsopdracht 3.1 en 3.2Maatschappijwetenschappen - Methode Seneca - Hoofdstuk 13: 13.1,13.2,13.3,13.4 - vwo 6 Dit is een samenvatting van hoofdstuk 13 (13.1,13.2,13.3 en 13.4). Alles wordt in duidelijke taal uitgelegd en is ook makkelijk te begrijpen. Alle begrippen en belangri...
VWO / Cultuur en Maatschappij / Maatschappijwetenschappen Seneca