Hieronder worden samenvattingen, aantekeningen en oefententamens weergegeven voor het vak Marketing aan de opleiding Voeding en Diëtetiek te De Haagse Hogeschool.
Deze samenvatting bevat alle hoofdstukken uit Inleiding tot de Marketing (H2, H3, H4, H6, H8, H10 en H11) + overige marktanalyses (BMC + Stakeholderanalyse) die je gaat gebruiken als Voeding en Diëtetiek student in Jaar 2 op de Haagse Hogeschool. Deze sam...
De Haagse Hogeschool / Voeding en Diëtetiek / Marketing Inleiding tot de marketing door Bronis VerhageDeze samenvatting bevat H4, H8, H10 en H11 van Inleiding tot de Marketing en is in ieder geval geschikt voor Voeding en Diëtetiek studenten in Jaar 2. Met deze samenvatting zijn meerdere ruimvoldoendes behaald.
De Haagse Hogeschool / Voeding en Diëtetiek / Marketing Inleiding tot de marketing door Bronis VerhageVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden