Marketing samenvattingen voor de opleiding Small Business en Retail Management geschreven door jouw medestudenten. Blader ook door de andere HBO studiedocumenten.
Samenvatting marketingboek; Grondslagen van de marketing. Het boek is in grote lijnen samengevat in 35 pagina's.
Fontys Hogescholen / Small Business en Retail Management / Marketing Grondslagen van de marketing door Marjolein Vissersamenvatting van het boek grondslagen van de marketing met afbeeldingen uit de powerpoints van de docent en uit het boek.
De Haagse Hogeschool / Small Business en Retail Management / marketing grondslagen van de marketing door Bronis VerhageSamenvatting van het boek Brand Design van Ruud Boer. Er zijn verschillende voorbeelden gegeven in de samenvatting. Ook heb ik gebruik gemaakt van plaatjes.
Hogeschool Rotterdam / Small Business en Retail Management / Marketing Brand Design door Ruud BoerDeze samenvatting bevat de hoofdstukken; 1.1, H3, H4 en 6.1 t/m 6.2 Succes! Ik heb met deze samenvatting een 9 behaald!
Hogeschool Rotterdam / Small Business en Retail Management / Marketing Inleiding tot de marketing door B. VerhageSamenvatting Marketing de essentie. H1 Marketing. Wat is marketing? Het marketingproces. Marketingmanagementconcepten
Windesheim / Small Business en Retail Management / Marketing Marketin de essentie door Philip Kotler, Gary ArmstrongMarketing de essentie HS 1
Windesheim / Small Business en Retail Management / Marketing Marketing de Essentie 10e editie door Phillip KotlerVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDuidelijke samenvatting van hofdstuk uit het marketingboek: grondslagen van de marketing
De Haagse Hogeschool / Small Business en Retail Management / Marketing Grondslagen van de marketing door VerhageHoofdstuk 5 samengevat. Erg handig bij het studeren.
Hanzehogeschool Groningen / Small Business en Retail Management / Marketing Grondslagen van de marketing door B. VerhageDeze samenvatting geeft eerst een uitgebreide samenvatting van Hoofdstuk 3 t/m 12 (een soort overzichtelijke weergave van het boek), gevolgd door een mini-samenvatting per hoofdstuk. Maak de samenvatting zo lang als je zelf wilt: aan jou de keus!
Windesheim / Small Business en Retail Management / Marketing Inleiding tot de marketing door B. Verhage