Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek Customer Relationship Management - E. Peelen en download het direct om beter te studeren.
Goede samenvatting van het boek Customer Relationship Management, 3e druk van E. Peelen. ISBN nummer: 9789043016759. Dit uittreksel van Customer Relationship Management is in zijn geheel samengevat en helpt je de stof sneller te beheersen. Het document i...
Customer Relationship Management door E. PeelenDit is een nederlandse samenvatting gemaakt voor het vak Customer Engagement Management van de opleiding Management Toerisme aan de BUAS. het betreft de volgende hoofdstukken van het boek Customer Relationship Management (2e druk): Hoofdstuk 1, 2, 4, punt ...
NHTV Breda / Management toerisme / Customer Engagement Management Customer Relationship Management door Ed Peelen, Rob BeltmanUitgebreide samenvatting van Customer Relationship Management, 2e druk van E. Peelen. ISBN: 9789043011532. Dit uittreksel van Customer Relationship Management is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is...
Customer Relationship Management door E. PeelenIn deze samenvatting zijn de hoofdstukken 1 t/m 9 en 14 t/m 20 van het boek Customer Relationship Management samengevat. Na het bestuderen van deze samenvatting weet je wat CRM inhoudt en wat daarbij allemaal komt kijken. Voor het tentamen op Windesheim di...
Windesheim / Communicatie / Relatiemanagement Customer Relationship Management door Ed PeelenVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden