Basisboek Marketingcommunicatie

Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek basisboek marketingcommunicatie - Esther de Berg en download het direct om beter te studeren.

Basisboek Marketingcommunicatie
Auteur:
Esther de Berg
Taal:
Nederlands
ISBN:
Druk 3 - 9789046905227<br>Druk 2 - 9789046903803
Uitgever:
Coutinho
Categorie:
Marketing & communicatie

Het studieboek Basisboek Marketingcommunicatie van auteur Ester de Berg is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs die zich willen verdiepen in instrumenten die een organisatie in kan zetten voor marketingcommunicatie. Het boek behandelt zowel online als traditionele media en er wordt aandacht besteed aan onder andere de volgende marketingcommunicatie-instrumenten: persoonlijke verkoop, sales promotions, sponsoring, public relations en interactiemarketing. Daarnaast bevat het studieboek tevens informatie over consumentengedrag en het opzetten van een marketingcommunicatieplan. In het boek wordt de theorie ondersteund met diverse actuele voorbeelden en illustraties. Het boek wordt met name gebruikt bij de opleidingen Communicatie, Small Business en Retail Management en Commerciële Economie.

Categorieën

Prijs

+

Aantal pagina's

+

Jaar

Taal

Tag toevoegen


✖ Filters wissen Toon 9 documenten
Filter Filter ▸
Aantal documenten: 9
Basisboek Marketingcommunicatie
Auteur:
Esther de Berg
Taal:
Nederlands
ISBN:
Druk 3 - 9789046905227<br>Druk 2 - 9789046903803
Uitgever:
Coutinho
Categorie:
Marketing & communicatie

Het studieboek Basisboek Marketingcommunicatie van auteur Ester de Berg is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs die zich willen verdiepen in instrumenten die een organisatie in kan zetten voor marketingcommunicatie. Het boek behandelt zowel online als traditionele media en er wordt aandacht besteed aan onder andere de volgende marketingcommunicatie-instrumenten: persoonlijke verkoop, sales promotions, sponsoring, public relations en interactiemarketing. Daarnaast bevat het studieboek tevens informatie over consumentengedrag en het opzetten van een marketingcommunicatieplan. In het boek wordt de theorie ondersteund met diverse actuele voorbeelden en illustraties. Het boek wordt met name gebruikt bij de opleidingen Communicatie, Small Business en Retail Management en Commerciële Economie.

Inloggen via e-mail
Nieuw wachtwoord aanvragen
Registreren via e-mail
Winkelwagen
  • loader

Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items! Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items!

Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items!

loader

Ontvang gratis €2,50 bij je eerste upload

Help andere studenten door je eigen samenvattingen te uploaden op Knoowy. Upload ten minste één document en krijg gratis € 2,50 tegoed.

Upload je eerst document